AKTUALITY

Karlštejnský trike & moto sraz - 8.6.2024 Karlštejn autokemp

Vystoupení v odpoledních hodinách cca po 15h. 

9.Sraz přátel značky JAWA - Ledce 8.6.2024

Čas vystoupení cca 11.00hod. 

Dětský den s IZS - letiště Tlustice 22.5.2024

Dětský den na letišti bude probíhat od 9.00hod. 

Liberecké motojaro - 27.4.2024

Slavnostní otevření nejnovějšího motocyklového centra v ČR K2 moto

Vykopáni pincka - Sktrakonice 30.3.2024

Skvělá akce na zahájení moto sezóny. Výstu na letišti v Tchořovících cca 15.00hod. 

Septemberfest - Mladá Boleslav - 9.9.2023

Potkáme se ve třech vstupech po celý den. 

Tanec Slnka - Stará Turá - Slovensko - 27.7.2023

V pátek se vidíme v několika vstupech v průběhu celého dne.

Vše na kolech - Kostelec nad Černými lesy - 17.6.2023

Uvidíme se v několika vstupech v průběhu dne. 

MYMOTO PÁRTY II. - Drahanovice 10.6.2023

Benefiční motosraz - program od 14.30hod.

8. sraz vozů Rolls - Royce + Bentley + Lotus - Praha 3.6.2023

Vidíme se v průběhu celého dne v několika vstupech.

Moto akce Borská pole Plzeň - 22.4. 2023

Vidíme se ve 12.25hod, 14.15hod. a 15.15hod.

O mně

Lukáš Petráček

Vítám Vás na svých stránkách. Jmenuji se Lukáš Petráček a narodil jsem se v Berouně. Pocházím z malé vesničky u Prahy, a to z Nučic. Už od malička mě hrozně braly motorky, a tak mi jednoho dne roku 1997 táta koupil motorku italské značky Beta a začal jsem se věnovat motocyklovému sportu, který je hodně o rovnováze, soustředění a trénování – TRIAL. Někteří tento sport znají pod názvem „šlapačky“. Po půlročním trápení a trénování jsme se vydali na první závody do Břežan u Pačejova, které se konaly poslední víkend v září roku 1997, kde jsem kupodivu neskončil poslední.:) Byla to pro mě ohromná inspirace, a tak jsem přes zimu pořád trénoval, jak fyzickou přípravu, tak trénink na motorce samé.

Nastala sezóna 1998 a to byla moje premiéra. Měl jsem před sebou novou sezónu a tentokrát i novou, silnější motorku španělské značky Gas-Gas 250. Nervy pracovaly na 100 %, a to se také podepisovalo na mých výkonech. V tomto sportu musí být člověk absolutně soustředěn. Pokud není, nejen že dostává spoustu trestných bodů, ale také hrozí i ošklivé pády. Nicméně jsem měl alespoň další věc na trénování – soustředění. Po dobu sezóny 1998 jsem se umístil ve své kategorii “C” na 7. místě. Byla to v té době ta nejlehčí kategorie. Sezóna skončila tak rychle jak začala, jelikož se jelo pouze 10 závodů.

Po dlouhé zimě plné tréninků, fyzické a psychické přípravě přišla sezóna 1999. V této sezóně jsem skončil v kategorii “C” na 4. místě a měl jsem za sebou první výlet do Evropy na závody, sice jen jako mechanik, ale zkušenost OHROMNÁ.

 Na sezónu 2000 mě táta připravil překvapení. Pod stromkem se objevila nová motorka, opět Gas-Gas, ale úplně nová a k tomu táta přidal licenci na mistrovství Evropy. Byla to pro mě veliká výzva, tak jsem trénoval, co to šlo. A bylo to tady. Začala sezóna, první závody v sezóně hned přinesly ovoce v podobě prvních míst. V červnu jsme se vydali na Mistrovství Evropy do Francie. Nervozita se mnou dělala ohromné věci, ale i přesto sem se umístil na 3 místě. Za celou sezónu 2000 jsem tedy získal ocenění za 3. místo na ME ve Francii, 1. místo v kategorii “C”, a k tomu ještě ocenění TALENT ROKU 2000, což po 3 letech stání na motorce je veliký úspěch.  Jakmile jsem si “čuchl” k takovému ocenění, tak se ho samozřejmě člověk nechce vzdát. Takže cíl pro další sezónu byl daný.

Sezóna 2001 se nesla v duchu předchozí sezóny, až na výjimku v podobě neúčasti na ME a zrušení vyhlášení TALENT ROKU. Takže pouze 1. místo v kategorii C a s tím souvisel i přestup do kategorie vyšší, do kategorie B.

V sezóně 2002 jsem nastoupil s novou motorkou španělské značky MONTESA s motorem Honda 250. V kategorii B jsem skončil na 5. místě a k tomu jsem si připsal titul Mistr ČR JUNIOR 2002. Během sezóny 2002 jsem měl zdravotní problémy, které se vyklubaly v operaci nohy.

Do sezóny 2003 jsem vstoupil s tím, že budu rád, když dojedu, ale štěstí mi přálo. Noha se rychle uzdravila, tak jsem mohl už 3 měsíce po operaci naplno trénovat. Jako bolestné jsem od rodičů dostal novou motorku, tak se to trénovalo skoro samo.:) Na konci sezóny mě čekalo celkové 3. místo v kategorii B a opět titul Mistra ČR v Juniorech.

Do sezóny 2004 jsem nastoupil v druhé nejtěžší kategorii v ČR, v kategorii „A“ kde jsem se umístil na 8. místě a získal titul Mistr ČR Junior 2004. Konec sezóny přišel s novým řádem pro trial, takže se sloučily dvě nejtěžší kategorie v ČR a vznikla kategorie jedna.

Pro sezonu 2005 jsme koupily novou motorku, opět Montesu, ale tentokrát ne dvoutakt, ale čtyřtakt. Tuto motorku jsem měl jako první v České republice, ale bohužel jen 2 měsíce, pak se objevily ještě 2. Touto sezónou jsem tak trochu proplul, jelikož nebyl čas na trénink, ale i přesto jsem se umístil na 6. místě a získal opět titul Mistra ČR v Juniorech 2005.

Rok 2006 začal velice krušně, alespoň pro mě, jelikož sem měl nemalé problémy v zaměstnání a nebyla ochota mě pouštět na tréninky a na závody, a tak pro mě sezóna skončila „pouze“ 7. místem v kategorii „A“ ale i titulem „ Mistr České Republiky 2006 kategorie JUNIOR“.

Do sezóny 2007 jsem nastoupil už v novém zaměstnání, novou motorkou Montesa 4takt a bylo znát více času na tréninky a na závody, a proto jsem se umístil na 5. místě kategorie „A“ a připsal si také šestý titul MČR KATEGORIE JUNIOR a zkušenost při natáčení reklamy na kosmetiku s Catherine Zeta Jones.

Rok 2008 pro mě znamenal 5. místo kategorie „A“ a sedmý titul Mistr ČR Junior.

Rok 2009 přinesl 4 místo kat. „A“ a osmý titul MČR junior. V roce 2010 přišla nová motorka GasGas 300 Raga a 5. místo kat. „A“ a první zkušenosti s kaskadérskou skupinou CRAZY DAY a účast na Světové kaskadérské show v Praze.

Po zkušenostech v minulém roce jsem se v roce 2011 nevěnoval tréninku na závody, ale spíše na exhibice, a tak jsem skončil na 6. místě kategorie „A“, ale začal jsem se objevovat na různých moto akcích v rámci doprovodného programu s kaskadérskou skupinou CRAZY DAY.

S rokem 2012 jsem se dohodl s firmou EXAC která je výhradním dovozcem motocyklů GasGas do ČR na spolupráci, a tak nastoupila nová motorka, nové auto s přívěsem zařízené na exhibice a odhodlání se věnovat na 100 % trialu FMX, který tudíž jezdím zatím jako jediný v ČR. Po úspěšné Moto Výstavě 2012 jsem se nakopnul do skoro každodenních tréninků na motorce.

Od roku 2013  jezdím moto show, které mě stále více baví. Svou show jezdím i nadále na motocyklu GasGas a také na čtyřkolce značky Suzuki.

Pro sezónu 2024 jsem si pro Vás připravil zbrusu nový polep vozíku a je fakt boží...

PARTNEŘI